Α. Προγράμματα Επιμόρφωσης
Ε45. «Για αρχή, το έδαφος»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου
Ε46. «Κρυμμένα μυστικά στα σπίτια τα παλιά»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου
Ε47. «Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄ Δημοτικού.
Ε48. «Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές των ζώων»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου
Ε49. «Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄, Δ΄ Δημοτικού.
Ε51. «17 Στόχοι - Δράσεις για ένα καλύτερο μέλλον»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄, ΣΤ΄ Δημοτικού
Ε52. «Φυσικός πολύ-οδηγός του τόπου μας»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ΄ Δημοτικού.
Ε53. «Λίμνη Βιστωνίδα: Γνωρίζω το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄, ΣΤ΄ Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου
Ε54. «Ο σχολικός μας κήπος πεδίο μάθησης και δημιουργίας »
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄, Δ΄ Δημοτικού
Ε55. «Τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά απόβλητα»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄ Γυμνασίου
Ε56. «Βιολογικά προϊόντα: Είναι καιρός να μπει τάξη στη διατροφή μας…»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ Γυμνασίου.
Ε57. «Καταπολεμούμε τις ανισότητες μέσα από τη βιώσιμη ανάπτυξη»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου.
Ε58. «Με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας αποκτώ οικολογική συνείδηση»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου.
Ε59. «Θαλάσσια ρύπανση… με αφορά;»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄, Β΄ Γυμνασίου
Ε60. «Επισιτιστική κρίση»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄ Γυμνασίου
Ε61. «Σχολικός κήπος»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Β΄ Γυμνασίου.
Ε62. «Ηθικά περιβαλλοντικά θέματα»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄, Β΄ Γυμνασίου.
B. Προγράμματα Φορέων
126. «Η Λίμνη Πολυφύτου το 2030 – Συζητάμε για το Μέλλον της Λίμνης μας (Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης [Κ.Π.Ε.] Βελβεντού - Σιάτιστας) »
Mαρία Μαυροπούλου - Μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας Κ.Π.Ε Βελβεντού-Σιάτιστας – Μαρία Κοντούλα – Εκπαιδευτικός ΠΕ04.05
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Β΄και Γ’ Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Διάρκεια στο τετράμηνο:6 τρίωρα εργαστήρια57_ΑΑ24_Α43. «Ανακαλύπτοντας τη Γυάρο, ένα Θαλάσσιο Οικοσύστημα στην Καρδιά των Κυκλάδων (Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση WWF Ελλάς)»
WWF Ελλάς
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
59. «Υγιή Παιδιά, Υγιής Πλανήτης (Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση WWF Ελλάς)»
WWF Ελλάς
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ΄ Δημοτικού
Διεθνής Ένωση International Association for e-Science (IAFES)
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' - Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
60. «Το Καλάθι του Πικ-νικ (Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση WWF Ελλάς)»
WWF Ελλάς
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
(MIO-ECSDE) - Δίκτυο MEdIES
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ΄ Δημοτικού και Α' - Γ΄ Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
113. «Το Μυστήριο της Μικρής Αρκούδας (Αρκτούρος)»
ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄ - ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
152. Φιλοζωϊκά και Περιβαλλοντικά Εργαστήρια (Πανελλήνια Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία)
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Νηπιαγωγείου, Α΄- ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
217. «Γνωρίζοντας την Κατοικία του Χθες, Σχεδιάζω την Κατοικία του Σήμερα (Κ.Π.Ε. Φιλίππων)»
ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε', ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
227. «Νερο… Εξερευνητές! (Quality Net Foundation)»
Quality Net Foundation
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - Γ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
268. «Φυσιολάτρες εν Δράση (Quality Net Foundation)»
QualityNet Foundation
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείο και Α' - Β' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
281. «Της Λίμνης το Νερό, της Θάλασσας το Αλάτι… της Λιμνοθάλασσας Παλάτι! (Κ.Π.Ε. Μεσολογγίου)»
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μεσολογγίου
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομια
325. «Το Αειφόρο Σχολείο-Δείκτες Αειφόρου Σχολείου (Αειφόρουμ ΑΜΚΕ)»
Αειφόρουμ ΑΜΚΕ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' - ΣΤ' Δημοτικού και Α΄- Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ) Πεταλούδων Ρόδου
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
365. «Νιρέττα η Καρέττα ( Μεσογειακός Σύνδεσμος για τη Σωτηρία των Θαλάσσιων Χελωνών)»
ΤMEDASSET/ Μεσογειακός Σύνδεσμος για τη Σωτηρία των Θαλάσσιων Χελωνών
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Ομάδα EnvStories, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ) Πεταλούδων Ρόδου
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών / METEO.GR
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
430. «Βιοποικιλότητα – H Έκφραση της Ποικιλίας της Ζωής (Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης)»
ΕΕΠΦ (Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης)
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε' και Α' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
MIO-ECSDE / MEdIES
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
463. «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο (Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού)»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
502. «Το Κλίμα αλλάζει – Αλλάζω και Εγώ (Πανεπιστήμιο Κρήτης-Τμήμα Χημείας- ΕΠΕΧΗΔΙ)»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ, ΕΠΕΧΗΔΙ
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
504. «Το Πλαστικό μου Αποτύπωμα (HELMEPA - Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος)»
HELMEPA – Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Παιδική HELMEPA - Η Φίλη μας η Θάλασσα (HELMEPA - Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος)
505. «Παιδική HELMEPA - Η Φίλη μας η Θάλασσα (HELMEPA - Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος)»
HELMEPA – Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
556. «Πουφ Μεθάνιο (Ευρωκοινοβούλιο Μαρία Σπυράκη)»
Ευρωκοινοβούλιο Μαρία Σπυράκη
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ' - Δ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
566. «Βιώσιμη Τροφή – Βιώσιμος Πλανήτης - Γίνε η Αρχή (Ορίζοντες)»
ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α' και Β' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Δίκτυο των Ηνωμένων Εθνών για την προώθηση Λύσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης (U.N. Sustainable Development Solutions Network)
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δημοτικού και Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
109f. «Tα φυτά του τόπου μου»
Out of Eden Learn-inspired (Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων Πανεπιστημίου Πειραιά - Ερευνητική Ομάδα CoSyLlab)
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
613. «Οι σκύλοι έχουν δικαιώματα, συναισθήματα και φωνή!»
ΑΜΚΕ Ζω.Ε.Σ.
Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Δ΄ Δημοτικού.
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
639. «Let it Flow! Ένα παιχνίδι ρόλων για τη διαχείριση της λεκάνης απορροής του Αώου»
Μεσογειακό Ινστιτούτο για τη Φύση και τον Άνθρωπο (MedINA)
Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Α΄ Γυμνασίου.
640. «Μαστόδοντας Νεοκαισάρειας, ένα παλαιοντολογικό εύρημα-αφορμή αφύπνισης για την κλιματικά αλλαγή»
Όμιλος Φίλων της Φύσης και του Ανθρώπου Μαστόδοντας Νεοκαισάρειας
Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Στ΄ Δημοτικού.
641. «Ας σαλπάρουμε με τον Τυφώνα-Μια ιστοριογραμμή για τον θαλάσσιο γραμματισμό»
Πανεπιστήμιο Αιγαίου – Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευση
Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Δ΄ Δημοτικού.
648. «Δημιουργώντας Ανθεκτικές Κοινωνίες: Πολιτιστική Κληρονομιά, Τέχνη και Κλιματική Ουδετερότητα»
Cluster Βιοοικονομίας και Περιβάλλοντος Δυτικής Μακεδονίας – CluBE.
Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Δ΄ Δημοτικού.
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
649. «Πράσινη Βαλίτσα ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ»
Cluster Βιοοικονομίας και Περιβάλλοντος Δυτικής Μακεδονίας - CluBE
Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Δ΄ Δημοτικού.
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
