ΜΑΤΗΙΤΕΙΑ

Δελτίο Τύπου

Ολοκλήρωση του 2ου κύκλου της Β’ επιμορφωτικής φάσης της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών/εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας» με κωδ. ΟΠΣ (MIS):5008057

 

Ολοκληρώθηκε ο 2ος κύκλος της Β’ επιμορφωτικής φάσης της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών/εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας» με κωδ. ΟΠΣ:5008057, η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο), μέσω του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020». Στο πρόγραμμα επιμόρφωσης, το οποίο πραγματοποιήθηκε από 3 Φεβρουαρίου έως 25 Μαΐου 2020 συμμετείχαν 1.244 εκπαιδευτικοί ΕΠΑ.Λ. και εκπαιδευτές/τριες Δ.Ι.Ε.Κ. από όλη την επικράτεια και 129 επιμορφωτές/τριες του Μητρώου της Πράξης.

Στόχος της επιμόρφωσης είναι η ενίσχυση και η αποτελεσματική υλοποίηση του Θεσμού: «Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας», μέσω της αναβάθμισης των γνώσεων και δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ. και των εκπαιδευτών/τριων των Δ.Ι.Ε.Κ. που εμπλέκονται στην υλοποίηση του θεσμού. Τα προγράμματα επιμόρφωσης, συνολικής διάρκειας 39 ωρών, υλοποιήθηκαν με τη μέθοδο της μικτής μάθησης (blended learning) και περιελάμβαναν:

 - 18 ώρες διά ζώσης επιμόρφωσης στις θεματικές ενότητες

    • «Θεσμικό πλαίσιο - διαδικασίες υλοποίησης Μεταλυκειακού Έτους - Τάξη Μαθητείας»,
    • «Βασικές αρχές για την εκπαίδευση ενηλίκων» - «Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση» και
    • «Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Πληροφόρηση».

-  21 ώρες σύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, μέσω του εργαλείου τηλεδιάσκεψης Big Blue Button (BBB) του Moodle του Ι.Ε.Π. στις θεματικές ενότητες

    • «Προγράμματα Σπουδών Μαθητείας»,
    • «Υγεία και Ασφάλεια εργασίας»,
    • «Επιχειρηματικότητα» και
    • «Καλές Πρακτικές - Συμπεράσματα».

Σημειώνεται ότι το υλικό που έχει εκπονηθεί στο Πλαίσιο της Πράξης είναι διαθέσιμο και στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ. Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει ο 3ος κύκλος επιμόρφωσης, ο οποίος προγραμματίζεται να υλοποιηθεί κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

Τέλος, λαμβάνοντας υπόψη και τις ιδιαίτερες συνθήκες και δυσκολίες που δημιουργήθηκαν λόγω της πανδημίας, ξεπερνώντας όμως αυτές τις ιδιαίτερα δύσκολες στιγμές, τα μέλη της Επιστημονικής Ομάδας Έργου της Πράξης και του Δ.Σ. του ΙΕΠ, θα ήθελαν να ευχαριστήσουν ιδιαίτερα τους/τις επιμορφούμενους/ες, τους/τις επιμορφωτές/τριες, τους/τις υπευθύνους/ες των Επιμορφωτικών Κέντρων και όλους/ες όσους/ες συνέβαλαν στην επιτυχή ολοκλήρωση του κύκλου Επιμόρφωσης.

 

Η Ομάδα της Πράξης

[Το Δελτίο Τύπου σε pdf]

 

logo espa

 

 

Διημερίδα 30-31 Μαΐου 2020

"Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: η επόμενη μέρα. Η πρόκληση της ανοιχτής εκπαίδευσης"

Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ), σε συνεργασία με την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα, διοργανώνει στις 30-31 Μαΐου 2020, τη διαδικτυακή διημερίδα: “Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: η επόμενη μέρα. Η πρόκληση της ανοιχτής εκπαίδευσης”.

Η διημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς φορείς από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.

Για περισσότερες πληροφορίες: https://elearnconf.ellak.gr/.

ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΠΟΠΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ON/OFF ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

ΓΙΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ "ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ"

 

Υπομητρώο 25 (ΥΜ25): Εικαστικά/Αισθητική Αγωγή (Δημοτικό)-Καλλιτεχνικά/Πολιτισμός και Δραστηριότητες (Γυμνάσιο)-Καλλιτεχνική Παιδεία/Εικαστικά (Λύκειο)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

4471/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4554/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4537/12-5-20

0

10

0

5

16

0

31

 

Υπομητρώο 26 (ΥΜ26): Μουσική (Δημοτικό)-Μουσική (Γυμνάσιο)-Καλλιτεχνική Παιδεία/Μουσική (Λύκειο)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

4283/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

 

Υπομητρώο 27 (ΥΜ27): Θεατρική Αγωγή (Δημοτικό)-Καλλιτεχνική Παιδεία/Στοιχεία Θεατρολογίας (Λύκειο)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

4407/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4463/12-5-20

20

0

5

5

8

9

47

Περισσότερα: Προσωρινοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων Εποπτών του γνωστικού πεδίου "Τέχνες και Πολιτισμός" για...

Πρόσκληση Υποβολής Άρθρων προς Δημοσίευση στο Περιοδικό ΜΕΝΤΟΡΑΣ του Ι.Ε.Π.

Περισσότερα...

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/25.5.2020 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων για την υπ’ αρ. πρωτ. 2939/27.04.2020 (ΑΔΑ: 9ΝΙΝΟΞΛΔ-Χ5Κ) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/25.5.2020 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης...

ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΠΟΠΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ON/OFF ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

ΓΙΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ "ΑΝΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ"

 

Υπομητρώο 15 (ΥΜ15): Νεοελληνική Γλώσσα (Λύκειο)-Νεοελληνική Γλώσσα (Γυμνάσιο)-Νεοελληνική Γλώσσα (Δημοτικό)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

3918/10-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4369/12-5-20

20

0

0

5

16

9

50

3961/11-5-20

20

0

0

0

16

9

45

4430/12-5-20

20

0

0

0

16

9

45

4501/12-5-20

20

0

0

0

16

9

45

4077/11-5-20

20

0

0

5

6

 0

31

4147/11-5-20

20

0

0

0

2

9

31

2977/29-4-20

0

0

0

5

0

0

5

 

Υπομητρώο 16 (ΥΜ16): Λογοτεχνία (Λύκειο)-Λογοτεχνία (Γυμνάσιο)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

4294/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4400/12-5-20

20

0

0

5

16

9

50

 

Υπομητρώο 17 (ΥΜ17): Αρχαία Ελληνικά (Λύκειο)-Αρχαία Ελληνικά (Γυμνάσιο)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

3813/09-5-20

20

0

0

5

16

9

50

3772/08-5-20

20

0

0

5

16

9

50

3803/09-5-20

20

0

5

0

16

9

50

4254/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4527/12-5-20

20

0

0

5

16

9

50

3936/10-5-20

0

0

          0

5

4

 0

9

 

Υπομητρώο 18 (ΥΜ18): Λατινικά (Λύκειο)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

4105/11-5-20

20

0

5

0

16

9

50

 

Υπομητρώο 19 (ΥΜ19): Φιλοσοφία (Λύκειο)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

3970/11-5-20

20

0

0

5

16

9

50

 

Υπομητρώο 20 (ΥΜ20): Ξένες Γλώσσες-Αγγλικά (Λύκειο)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

4146/11-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4151/11-5-20

20

0

0

5

16

9

50

4116/11-5-20

0

10

0

0

0

0

10

 

Υπομητρώο 21 (ΥΜ21): Ξένες Γλώσσες-Γαλλικά (Λύκειο)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

4526/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

 

Υπομητρώο 22 (ΥΜ22): Ξένες Γλώσσες-Γερμανικά (Λύκειο)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

3787/09-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4413/12-5-20

20

0

0

5

16

9

50

4477/12-5-20

20

0

0

5

16

9

50

 

Υπομητρώο 23 (ΥΜ23): Ξένες Γλώσσες-Ιταλικά (Γυμνάσιο)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

4109/11-5-20

20

0

0

5

16

9

50

4393/12-5-20

20

0

0

0

16

9

45

4156/11-5-20

0

10

0

5

16

0

31

 

Υπομητρώο 24 (ΥΜ24): Προσχολική

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

4452/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4410/12-5-20

20

0

0

5

16

9

50

4179/11-5-20

20

0

0

5

16

9

50

4000/11-5-20

20

0

0

5

16

9

50

3366/05-5-20

20

0

0

0

16

9

45

Περισσότερα: Προσωρινοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων Εποπτών του γνωστικού πεδίου "Ανθρωπιστικές Επιστήμες Πρώτη...

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/28-5-2020 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων που αφορά στην αξιολόγηση των ενστάσεων που υποβλήθηκαν για τα αποτελέσματα του με αριθμ. 24/18-05-2020 Απόσπασματος Πρακτικού του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. με αρ. πρωτ. 4668/18-05-2020 (ΑΔΑ: 6ΘΨΗΟΞΛΔ-ΦΞΟ) για την υπ΄ αρ. πρωτ. 10499/07-10-2019 (ΑΔΑ: 9ΟΘΩΟΞΛΔ-ΟΒ4) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος που αφορά στην ένταξη στο ανοιχτό μητρώο Συντονιστών, Εμπειρογνωμόνων και Εκπονητών Προγραμμάτων Σπουδών του Ι.Ε.Π. της Πράξης «Αναβάθμιση περιεχομένου σπουδών στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική εκπαίδευση και στο Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας» με κωδικό ΟΠΣ 5027220 στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020».

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/28-5-2020 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης...

E U R O P E A N A

 

Τι είναι η Europeana;

Η Συλλογή της Europeana (Europeana Collection) είναι ψηφιακή πλατφόρμα της Ευρώπης, η οποία ιδρύθηκε και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η πλατφόρμα παρέχει διαδικτυακή πρόσβαση σε μια τεράστια συλλογή υλικού πολιτιστικής κληρονομιάς από όλη την Ευρώπη. Περιλαμβάνει συγκεκριμένα πάνω από 58 εκατομμύρια ψηφιοποιημένα αντικείμενα όπως βιβλία, φωτογραφίες, πίνακες ζωγραφικής, τηλεοπτικές εκπομπές και τρισδιάστατα αντικείμενα.

 pic1

 

Πάροχοι ελληνικού περιεχομένου στην Europeana

Η πλατφόρμα φιλοξενεί ψηφιοποιημένες συλλογές ελληνικών ιδρυμάτων μέσω aggregators όπως το Greek Aggregator SearchCulture.gr, το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (EKT) ή το Athena Plus. Μερικά από τα Ιδρύματα Πολιτιστικής Κληρονομιάς (CHIs) που εκπροσωπούνται στην Europeana είναι τα παρακάτω:

  • Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης, Πανεπιστήμιο Πατρών  
  • Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
  • Σύλλογος Φίλων Ιδρυμάτων Στέφανου Κότσιανου
  • Ελληνικό Κέντρο Βιοτόπων - Υγροτόπων (ΕΚΒΥ)
  • Ίδρυμα Βαρώνου Μιχαήλ Τοσίτσα
  • Δήμος Χαϊδαρίου
  • Μελλοντική βιβλιοθήκη
pic2 

 

Περιεχόμενο για Έλληνες εκπαιδευτικούς στις Συλλογές της Europeana

Δεδομένης της δυσκολίας να περιηγηθεί κανείς σε έναν ιστοχώρο με 58 εκατομμύρια εκθέματα, η Europeana προχώρησε σε συνεργασίες για τη δημιουργία εκθέσεων, γκαλερί, ιστολογίων (blogs) και άλλων ειδικά επιμελημένων συνόλων δεδομένων με δυνατότητα αναζήτησης ανά θέμα ή λειτουργικότητα.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μια επιλογή από θέματα και αντικείμενα ελληνικής προέλευσης. Μπορείτε ωστόσο να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε άλλο υλικό θεωρείτε χρήσιμο για τους μαθητές και τις μαθήτριές σας.

 

Εκθέσεις:

Ελληνικό τραγούδι τον 19ο και 20ο αιώναpic3

 
Galleries:

 pic21 

Απεικόνιση της Παρθένου στη Βυζαντινή Τέχνη 

pic51

 

Αριστουργήματα της Ελληνικής Τέχνης

pic52

                               

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την επιλογή των εκθεμάτων εδώ

 

pic7    
 

Blogs:

pic8

pic9

pic10

     Άνθρωποι και θέματα

 

Aristotle

Ptolemaeus

Greek dances

Greek bagpipe songs

Greek songs of exile and migration

Modern Greek folk tunes

 

 

Άλλα έτοιμα προς χρήση εργαλεία κατασκευασμένα από τρίτους με βάση το περιεχόμενο της Europeana

Διδάσκοντας με το ιστολόγιο της Europeana

Ο δικτυακός τόπος Teaching with Europeana blog είναι μια πρωτοβουλία του European Schoolnet με σκοπό να ενθαρρύνει τους εκπαιδευτικούς να εντάξουν το υλικό της Europeana στην τάξη τους και να μοιραστούν την εμπειρία τους. Περιλαμβάνει πληθώρα διδακτικών σεναρίων (learning scenarios), ενημερώνεται κάθε εβδομάδα, και παρουσιάζει την εφαρμογή τους στην τάξη (stories of implementation)! Μπορεί να γίνει αναζήτηση του υλικού ανά επίπεδο/βαθμίδα, θέμα και γλώσσα.

 pic12

Μπορείτε να βρείτε όλα τα διδακτικά σενάρια μάθησης που δημιουργήθηκαν από Έλληνες εκπαιδευτικούς προκειμένου να τα αξιοποιήσετε στην καθημερινή πρακτική σας εδώ

Historiana

Η πλατφόρμα Historiana αποτελεί πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Εκπαιδευτικών Ιστορίας (European Association of History Educators, EUROCLIO) με σκοπό να συγκεντρώσει συμπληρωματικό υλικό για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση από όλη την Ευρώπη. Περιλαμβάνει επιμελημένες συλλογές, συναφείς με τις επιμέρους ενότητες των Προγραμμάτων Σπουδών, αλλά και δραστηριότητες για εξ αποστάσεως διδασκαλία και σενάρια για το μάθημα της ιστορίας, τα οποία μπορείτε εύκολα να προσαρμόσετε στις διδακτικές σας ανάγκες. Ορισμένες από τις δραστηριότητες διαθέτουν φύλλα εργασίας κατάλληλα για εκτύπωση ώστε να αξιοποιηθούν σε αίθουσες χωρίς υπολογιστή ή πρόσβαση στο διαδίκτυο.

pic13

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε υλικό και δραστηριότητες για τη διδασκαλία της ιστορίας με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για Έλληνες εκπαιδευτικούς:

Συλλογή υλικού:

pic14 pic15

Δραστηριότητες και διδακτικά σενάρια:

 pic16

 

 

pic17Transcribathon

Το «Transcribathon Europeana 1914-1918» είναι μία πρωτοβουλία πληθοπορισμού (crowdsourcing)  για την μεταγραφή και το σχολιασμό ντοκουμέντων του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, τα οποία έχουν συλλεχθεί από το ψηφιακό αρχείο Europeana 1914-1918.

Οδηγίες για τη χρήση του Transcribathon στα ελληνικά

 

Χρήσιμα Εργαλεία για τη χρήση της πλατφόρμας

 

 pic18

pic19

pic20

ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΠΟΠΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ON/OFF ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

ΓΙΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ "ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ"

 

Υπομητρώο 7 (ΥΜ7):

Πληροφορική (Λύκειο)-Πληροφορική (Γυμνάσιο)-Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) (Δημοτικό)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

3838/09-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4138/11-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4302/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4334/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4402/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4424/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4532/12-5-20

20

0

0

5

16

9

50

3024/02-5-20

20

0

0

5

16

9

50

2958/28-4-20

20

0

0

5

16

9

50

2952/28-4-20

0

10

0

0

16

9

35

 

Υπομητρώο 8 (ΥΜ8):

Μαθηματικά (Λύκειο)-Μαθηματικά (Γυμνάσιο)-Μαθηματικά (Δημοτικό)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

4191/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4300/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4432/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

3837/09-5-20

20

0

0

5

16

9

50

4252/12-5-20

0

10

5

5

16

4

40

 

Υπομητρώο 9 (ΥΜ9):

Χημεία (Λύκειο)-Χημεία (Γυμνάσιο)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

4337/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4335/12-5-20

20

0

0

5

16

9

50

 

Υπομητρώο 10 (ΥΜ10):

Βιολογία (Λύκειο)-Βιολογία (Γυμνάσιο)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

4433/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

3995/11-5-20

20

0

0

5

16

9

50

3496/06-5-20

20

0

0

5

16

9

50

4210/12-5-20

20

0

5

5

16

0

46

4332/12-5-20

0

10

0

0

6

0

16

 

Υπομητρώο 11 (ΥΜ11):

Μελέτη Περιβάλλοντος (Δημοτικό)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

4318/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4281/12-5-20

20

0

0

5

16

9

50

3023/01-5-20

0

10

0

0

16

0

26

 

Υπομητρώο 12 (ΥΜ12):

Φυσικά (Δημοτικό)-Φυσική (Γυμνάσιο)-Φυσική (Λύκειο)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

3967/11-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4435/12-5-20

20

0

5

5

16

9

55

4102/11-5-20

20

0

0

5

16

9

50

4250/12-5-20

20

0

0

5

16

9

50

4469/12-5-20

20

0

0

5

16

9

50

 

Υπομητρώο 13 (ΥΜ13):

Τεχνολογία (Γυμνάσιο)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

4163/11-5-20

20

0

0

5

16

9

50

4419/12-5-20

0

10

0

0

0

9

19

 

Υπομητρώο 14 (ΥΜ14):

Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων (Λύκειο)-Γεωλογία-Γεωγραφία (Γυμνάσιο)-Γεωγραφία (Δημοτικό)-Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Δημοτικό)

Αίτηση

(ΑΠ ΙΕΠ)

Διδακτορικός τίτλος

Μεταπτυχιακός τίτλος

Εμπειρία Π.Σ.

Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού

Επιστημονικό Έργο

Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής

Σύνολο

4349/12-5-20

20

0

0

5

16

9

50

Περισσότερα: Προσωρινοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων Εποπτών του γνωστικού πεδίου "Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία...

Κυκλοφόρησε το νέο διπλό τεύχος (17-18) του επιστημονικού περιοδικού Μέντορας»

Περισσότερα...

 

 

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top