Μετάβαση στη νέα ιστοσελίδα


Ανακοίνωση

Η παρούσα ιστοσελίδα δεν ενημερώνεται πλέον.
Έχει τεθεί σε λειτουργία η νέα επίσημη ιστοσελίδα του φορέα μας: www.iep.edu.gr, μέσω της οποίας θα παρέχονται όλες οι ενημερώσεις, ανακοινώσεις και πληροφορίες.

Μετάβαση στη νέα ιστοσελίδα
assessing erasmus.jpg

                                                                                                                                                                                                           

 

Tο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συμμετέχει ως Εταίρος στο Έργο με τίτλο «Αξιολόγηση Επαυξημένης Πραγματικότητας: Αποτιμώντας την προϋπάρχουσα γνώση στις ΦΕ και τα Μαθηματικά νεοεισερχόμενων μαθητών/-τριών με προσφυγικό/μεταναστευτικό υπόβαθρο», στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο («Assessing Newly Arrived Migrants’ Knowledge in Science and Math using Augmented Teaching Material - Augmented Assessment») σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και το Athens Life Long Institute το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ3 (Grant Agreement n. No: 621517-EPP-1-2020-1-EL-EPPKA3-IPI-SOC-IN).

Χρονική διάρκεια: Νοέμβριος 2020- Οκτώβριος 2023 (36 μήνες).
Εθνικός Συντονιστής του Έργου είναι το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Αντικείμενο του έργου είναι η ανάπτυξη ενός αποθετηρίου δραστηριοτήτων επαυξημένης πραγματικότητας για την αξιολόγηση της προϋπάρχουσας γνώσης η οποία θα περιλαμβάνει τράπεζα θεμάτων επαυξημένης πραγματικότητας με χρήση περιγραφικών εικόνων, κινούμενων σχεδίων και βίντεο με στόχο να ξεπεραστεί η δυσκολία προφορικής επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικών και νέο-εισερχομένων μαθητών/τριών με προσφυγικό/μεταναστευτικό υπόβαθρο.

Οι δράσεις και τα προϊόντα του έργου είναι:


- Αποκωδικοποίηση των Προγραμμάτων Σπουδών των ΦΕ και των Μαθηματικών (Δ τάξη- Γ ΄Γυμνασίου) των κρατών μελών
- Ανάπτυξη θεωρητικού πλαισίου για την αξιολόγηση της προϋπάρχουσας γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες και τα Μαθηματικά και
- Ανάπτυξη διδακτικού υλικού και υλικού αξιολόγησης με την μεθοδολογία της επαυξημένης πραγματικότητας για τα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (Δημοτικού και Γυμνασίου)
- Ανάπτυξη Τράπεζας Θεμάτων και Ψηφιακού Αποθετηρίου δραστηριοτήτων και Ασκήσεων για τη διδασκαλία και αξιολόγηση της προϋπάρχουσας γνώσης των νέο-εισερχόμενων μαθητών/τριών (9-14 ετών) με προσφυγικό/μεταναστευτικό υπόβαθρο.
- Ανάπτυξη Προγράμματος σπουδών επαυξημένης πραγματικότητας για την αξιολόγηση της προϋπάρχουσας γνώσης
- Ανάπτυξη και υλοποίηση προγράμματος επιμόρφωσης για τους/τις εκπαιδευτικούς
- Ανάπτυξη ερευνητικού σχεδίου για την πιλοτική εφαρμογή
- Έλεγχος και διασφάλιση ποιότητας και αξιολόγηση του προγράμματος
- Εκδηλώσεις ενημέρωσης και ημερίδες διάχυσης αποτελεσμάτων

 

Τίτλος Έργου

Υπεύθυνη Έργου

Ομάδα Έργου

«Assessing Newly Arrived Migrants’ Knowledge in Science and Math using Augmented Teaching Material- Augmented Assessment»

Θεοδώρα Αστέρη

Αναστασία Βυθούλκα,

Γεωργία Πετροπούλου,

Ιωάννης Γράψας

 

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ευρωπαϊκός ιστότοπος: https://augmented-assessment.eu/

 

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top